Bu kitap, güncel öğrenme teknolojilerini eğitimcilere tanıtmak ve bu teknolojiler yardımıyla materyal tasarımının nasıl yapılabileceğine ilişkin bilgi vermek amacıyla hazırlanmıştır. Kitap kapsamında ele alınan öğrenme teknolojileri; dijital kitap, dijital oyunlar, 3B sanal dünyalar, sanal laboratuvarlar, artırılmış gerçeklik uygulamaları, programlanabilir teknolojiler, 3B yazıcılar, öğrenme analitikleri panelleri, bedenlenmiş biliş uygulamaları ve kavranabilir teknolojilerdir. Öncelikle her bir teknoloji ve uygulama, ayrıntılı bir şekilde tanıtılarak örneklendirilmiştir. Ardından ilgili teknoloji ve uygulamaların tasarım ve geliştirme sürecine ilişkin somut bilgiler sunulmuştur. Kitabın, öğrenme teknolojileri ve öğretim materyalleri tasarımı ile ilgilenen tüm eğitimcilere ve araştırmacılara katkı sağlaması dileğiyle…
Verilerin aktarımı devam etmektedir
Bu kitap aşağıdaki Dijital Hak Yönetimi (DRM) Koşullarıyla belirlenen süre için kullanılabilmektedir:
Değerli kullanıcımız, indirmek istediğiniz kaynak 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanunu kapsamında kullandırılmakta olup, telif hakları doğrultusunda 3 gün süreyle şifreli olarak indirilecektir. Süreniz dolduğunda ilgili kaynağa çevrimdışı erişim hakkınız bitecektir. Bu kapsamda kaynağı indirmeye devam etmek ister misiniz?
İndirdiğiniz kaynağı görüntülemek için yönergeyi takip ediniz