Fen ve matematik eğitiminde yer alabilecek yeni modeller öneren çalışma web araştırmaları, internet günlükleri (blog), bilim kurgu filmleri ve bilgisayar oyunları gibi araçlarla yaratıcı bir eğitim ve öğretim deneyiminden nasıl sonuçlar elde edilebileceği sorusuna odaklanıyor. Diğer taraftan eser, alana ilişkin "gelecekteki eğilimlere" dair öngörülere de değinerek okura farklı bir bakış açısı sunuyor.
Verilerin aktarımı devam etmektedir
Bu kitap aşağıdaki Dijital Hak Yönetimi (DRM) Koşullarıyla belirlenen süre için kullanılabilmektedir:
Değerli kullanıcımız, indirmek istediğiniz kaynak 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanunu kapsamında kullandırılmakta olup, telif hakları doğrultusunda 3 gün süreyle şifreli olarak indirilecektir. Süreniz dolduğunda ilgili kaynağa çevrimdışı erişim hakkınız bitecektir. Bu kapsamda kaynağı indirmeye devam etmek ister misiniz?
İndirdiğiniz kaynağı görüntülemek için yönergeyi takip ediniz