Oyun belirlenmiş amaçlar doğrultusunda, spesifik bir zamanda ve mekanda, kurallarının katılımcılar tarafından belirlenebildiği, günlük yaşantıda var olmayan hazzı barındıran ve katılımcıların gönüllü olduğu etkinlik veya faaliyetlerdir (Tekin, 2009). Oyun kavramının tanımlanması geçmişten günümüze farklı boyutlarda ve şekillerde görülmüştür. Bu durumun en önemli sebeplerinden biri de bütün alanlarda ve sektörlerde gerçekleşen dijital dönüşüm gösterilebilir. Yaklaşık olarak son 30 yılda dünya genelinde hemen hemen bütün alanlarda dijital dönüşüm hâkim olmuştur. Özellikle bilim ve teknolojide gelişen dijital dönüşüm furyası bütün sektörleri etkisi altına almıştır. Oyun, spor, sağlık, ulaşım, inşaat, otomotiv, ticaret ve turizm sektörleri hızla değişen ve gelişen teknolojik gelişmelere adapte olan sektörler arasında gösterilebilir. Hatta devletler bile örgütlenmesinde ve işlevselliğinde dijital dönüşüme ayak uydurmuştur (E-Devlet uygulaması, CİMER, Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi vb.).
Verilerin aktarımı devam etmektedir
Bu kitap aşağıdaki Dijital Hak Yönetimi (DRM) Koşullarıyla belirlenen süre için kullanılabilmektedir:
Değerli kullanıcımız, indirmek istediğiniz kaynak 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanunu kapsamında kullandırılmakta olup, telif hakları doğrultusunda 3 gün süreyle şifreli olarak indirilecektir. Süreniz dolduğunda ilgili kaynağa çevrimdışı erişim hakkınız bitecektir. Bu kapsamda kaynağı indirmeye devam etmek ister misiniz?
İndirdiğiniz kaynağı görüntülemek için yönergeyi takip ediniz