"Araştırma yapacak kişiler için bir rehber niteliği taşıyacağını düşündüğüm bu kitabın birinci bölümünde spor ve oyun ile ilgili kısa bir tarihçesinden, ikinci bölümünde bu oyunların dijital ortamlara geçmesiyle doğan dijital oyun kavramından, dijital oyun çeşitlerinden ve bu oyunların olumlu/olumsuz yönlerinden, üçüncü bölümde ise özellikle genç nesil tarafından büyük rağbet gören esporun, tarihçesi ve bileşenleri gibi konular yer almaktadır." - Önsözden
Verilerin aktarımı devam etmektedir
Bu kitap aşağıdaki Dijital Hak Yönetimi (DRM) Koşullarıyla belirlenen süre için kullanılabilmektedir:
Değerli kullanıcımız, indirmek istediğiniz kaynak 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanunu kapsamında kullandırılmakta olup, telif hakları doğrultusunda 3 gün süreyle şifreli olarak indirilecektir. Süreniz dolduğunda ilgili kaynağa çevrimdışı erişim hakkınız bitecektir. Bu kapsamda kaynağı indirmeye devam etmek ister misiniz?
İndirdiğiniz kaynağı görüntülemek için yönergeyi takip ediniz