Bölüm 1 Giriş 1.1. Problem Durumu 1.2. Araştırmanın Amacı 1.3. Araştırmanın Önemi 1.4. Varsayımlar 1.5. Sınırlılıklar 1.6. Tanımlar Bölüm 2 Kavramsal Çerçeve 2. 2.1. Oyun 2.2. Dijital Oyun 2.3. Fiziksel Aktivite 2.4. Ergenlerde Fiziksel Aktivite 2.5. Motivasyon 2.6. İlgili Araştırmalar Bölüm 3 Yöntem 3. 3.1. Araştırmanın Modeli 3.2. Evren ve Örneklem 3.3. Kişisel Bilgi Formu 3.4. Veri Toplama Aracı 3.5. Verilerin Analizi Bölüm 4 Bulgular 4. 4.1. Araştırmanın Alt Problemlerine Ait Bulgular Bölüm 5 Tartışma 5. 5.1. Dijital Oyun Oynama Motivasyonu ile Fiziksel Aktiviteye Katılım Motivasyonuna İlişkin Tartışma 5.2. Yaş Değişkenine İlişkin Tartışma 5.3. Cinsiyet Değişkenine İlişkin Tartışma 5.4. Beden Kitle İndeksine İlişkin Tartışma 5.5. Sınıf Değişkenine İlişkin Tartışma 5.6. Günlük Oyun Oynama Süresine İlişkin Tartışma 5.7. Günlük Fiziksel Aktiviteye Katılım Süresine İlişkin Tartışma 5.8. Anne Eğitim Durumuna İlişkin Tartışma 5.9. Baba Eğitim Durumuna İlişkin Tartışma Bölüm 6 Sonuç ve Öneriler 6. 6.1. Sonuç 6.2. Öneriler
Verilerin aktarımı devam etmektedir
Bu kitap aşağıdaki Dijital Hak Yönetimi (DRM) Koşullarıyla belirlenen süre için kullanılabilmektedir:
Değerli kullanıcımız, indirmek istediğiniz kaynak 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanunu kapsamında kullandırılmakta olup, telif hakları doğrultusunda 3 gün süreyle şifreli olarak indirilecektir. Süreniz dolduğunda ilgili kaynağa çevrimdışı erişim hakkınız bitecektir. Bu kapsamda kaynağı indirmeye devam etmek ister misiniz?
İndirdiğiniz kaynağı görüntülemek için yönergeyi takip ediniz