Son yıllarda ülkemiz örneğinde de olduğu gibi, dijital oyun üreten yerel bazı oyun firmalarının ulus ötesi şirketler tarafından satın alındığı, ulus ötesi bu firmaların genç nüfusun yoğun olduğu, teknolojik yeniliklerin hızlıca kabul gördüğü, pazarlama ve satış göstergeleri gibi nedenlerle yerel pazarlara özel bir ilgi gösterdikleri değerlendirilmektedir. Ülkemiz özelinde kitap içerisinde açıklanmaya çalışılan bir çok göstergenin işaret ettiği gibi özellikle gençlerin dijital oyunlara ve temelinde dijital oyunların yer aldığı e-spora ilgilerinin her geçen gün arttığı görülmektedir.
Verilerin aktarımı devam etmektedir
Bu kitap aşağıdaki Dijital Hak Yönetimi (DRM) Koşullarıyla belirlenen süre için kullanılabilmektedir:
Değerli kullanıcımız, indirmek istediğiniz kaynak 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanunu kapsamında kullandırılmakta olup, telif hakları doğrultusunda 3 gün süreyle şifreli olarak indirilecektir. Süreniz dolduğunda ilgili kaynağa çevrimdışı erişim hakkınız bitecektir. Bu kapsamda kaynağı indirmeye devam etmek ister misiniz?
İndirdiğiniz kaynağı görüntülemek için yönergeyi takip ediniz