Kitle iletişim araçlarının topluma ve çocuk gelişimine etkileri uzun yıllar boyunca pek çok araştırmanın konusu olmuştur. Çizgi filmler, çocukların daha fazla takip ettiği düşünülen sinema ve televizyon içerikleri olmaları nedeniyle bu araştırmaların bir bölümüne kaynaklık etmiştir. Bir sinema ve televizyon içeriğinin etkilerinin araştırılması kadar bu etkilere neden olan yapımların hangi özellikleriyle hedef kitlesinin ilgisini çektiğinin de bilinmesi gerekmektedir. Çocukların gelişimine kısmi etkilerinin olduğu düşünülen çizgi filmlerin, hedef kitlesi tarafından beğenilmesinin nedenlerinin araştırıldığı bu çalışmada,canlandırma türünün tarihçesi, proje süreçleri ve geliştirme aşamaları değerlendirilmiştir. Eserde, “Çocuklar çizgi filmleri neden izler?” sorusuna çizgi film tasarım süreçleri açısından cevap bulunması amaçlanmıştır.
Verilerin aktarımı devam etmektedir
Bu kitap aşağıdaki Dijital Hak Yönetimi (DRM) Koşullarıyla belirlenen süre için kullanılabilmektedir:
Değerli kullanıcımız, indirmek istediğiniz kaynak 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri kanunu kapsamında kullandırılmakta olup, telif hakları doğrultusunda 3 gün süreyle şifreli olarak indirilecektir. Süreniz dolduğunda ilgili kaynağa çevrimdışı erişim hakkınız bitecektir. Bu kapsamda kaynağı indirmeye devam etmek ister misiniz?
İndirdiğiniz kaynağı görüntülemek için yönergeyi takip ediniz